Why?!

Asså jag är så knäpp!
Gick runt i stan idag(igen..höhö) och hittade lite jag gillade! Blev så glad och stod och provade forever typ! Blev nästan kär i det jag hade på mig, även om det bara var en heelt vanlig tisha! Seeeen kollade jag pris lappen! Men jag kollade i spegeln eller något så jag såg den tvärt om, eller upp o ned typ! 666kr såg jag först, å det var la okej tyckte jag! Den var ju ändå super skön och sånt! Var helt inställd på att slå till! Ni vet sådär så att man tänker på när man ska ha på sig den och vilka byxor som kommer passa bäst till! Sen kollade jag prislappen igen (av någon konstig anledning..) 999kr!?!? Min första tanke var fuuuuck, jag som skulle spara pengar! Men jag gick hem till slut! Hahah å så satte jag mig direkt å försökte hitta den billigare på nätet... Men det gick ju inte... :(( so i'm pretty sad now.. :(
Ska ju shoppa med Elsa imon oxå!! Kan ju bli så att den kommer med hem iaf!



Kommentarer
Josefin

LÄGG UPP MODELLBILDERNA!!!

2013-03-21 @ 21:38:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0