Lyckorus

Trots dåliga provresultat, magont och molniga huvudvärkar så har denna veckan varit väldigt bra! Kålltorpslunken sprangs för sista gången för min del i onsdags, där av allt magont! Oj så nervös jag var! Mest för att jag förvänntade mig så mycket av mig själv och ville inte göra mig själv besviken. Men också för att jag ville visa att jag verkligen kan springa snabbt, och då krävs ju en bra tid. Som tur fick jag det, och hade jag kunnat hoppa efter att jag kommit i mål så hade jag hoppat av glädje. :)
Men nu är det äntligen fredag och jag sitter bland kuddarna i min säng och funderar på om jag har glömt något. Jag ska nämligen ut i höstskogarna och vandra i helgen. Vilket kan bli rysligt kallt om man glömmer något viktigt, typ som sovsäck! 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0