16 oktober

Lyckoruset jag fått från sommarens ljusa dagar och höstens vackra färger är slut... I samma stund som löven blev brunprickiga och började virvla runt i vindarna så tappade jag motivationen till nästan allt. Att sätta sig ner och plugga efter skolan blev omöjligt, istället sjönk jag ner i soffan med ögonen på någon av alla serier jag nyligen börjat följa och bara drömde mig bort. Det kommer dock ikapp mig nu! Prov och läxförhör blir jobbigare att skriva och jag får inte lika bra resultat. 
Idag hade jag Engelska prov och det kändes sådär... Nu när jag egentligen borde plugga till nästa prov som är på fredag så sitter jag mest och sneglar på min säng som jag bara vill gosa ner mig i.
Men en posetiv grej som hänt idag är att min kära mormor hittat just den väskan jag letat efter så länge nere i frankriken där hon bor. Så den kommer hänga över min axel om mindre än fjorton dagar! 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0