Var tog alla solstrålar vägen?

Medan haglet öser ner och åskan mullrar någonstans i bakgrunden så sitter jag i ett hav av kuddar och försöker hitta lite motivation till att gå till träningen. Vilket är väldigt svårt! 
Att komma dit efter mer än tre månaders uppehåll är inte kul... Självförtroendet och självkänslan sjunker verkligen till noll när saker och ting inte fungerar som man vill. Men å andra sidan så blir det ju inte bättre av att jag inte går dit. Jag får helt enkelt hänga i ett tag och se hur det blir. 
 
 
 
Hur fort försvann inte sommarvädret?? Det var inte alls länge sedan jag tog dessa bilderna och nu regnar och åskar det ute!! Galet! 
(Vet att jag inte lagt upp shoppingen från England än. Kanske kommer, vet inte än)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0