Gymnasietankar

Nästan två månader har gått sedan jag började nian i augusti och fortfarande gick runt  ljusa långkjolar. Det är nu mitten av terminen och jag är i värsta pluggstressen. Allt kommer ju på samma gång nu runt höstlovet och samtidigt som man pluggar ihjäl sig hemma så ska man gå på mässor och börja tänka mer seriöst på vad och var man vill läsa.
Men det kommer ordna sig snart tror jag! Jag är ändå ganska så säker på vad jag vill gå, känns det som nu och det är skönt. 
Har i alla fall haft en urmysig helg! Började med lite shopping i fredags, sen på lördagen var jag ute på en liten skogstur med mamma och så hade vi myskväll hemma sen! Och i söndags så spenderade jag nästan hela förmiddagen i min säng och läste ut en bok. efter det träffade jag Hilma och vi åkte runt i staden lite. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0