Thursday doesn't even start, it's Friday i'm in love!

Hej solstråle!
Idag har vart en ganska bra dag! Det var ju tex sol när jag skulle iväg till restaurangen!
Haha han som praoar där med mig "försov sig" idag igen.. Så när han kom så kunde jag bara stå å skratta åt honom för han fick göra allt skitjobb!
Sen så fick jag sluta 75 min tidigare :D Och jag hade ju redan sagt att jag inte skulle hinna till träningen så jag gick runt i stan och kolla liite!
Det är så sjukt, så fort jag behöver spara pengar så får jag värsta shopping behovet! Ganska dåligt faktiskt men jaja!

Och justdeja! Ni får inte glömma att de är FREDAG imon! Så ge allt och kör på!!

(Så här såg jag ut imorse, på väg till stan)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0