Power to the people

Dagarna går snabbare och snabbare här i Eastborne och jag har hunnit med mycket sen jag skrev sist!
Sightseeing i London och shopping i Brighton till exempel!
Och massa mysiga kvällar på stranden eller i en biosalong!
Imorgon har vi en dagstur till staden Canterbury då vi ska gå runt lite, kanske till och med hinner med lite shopping!!!
Om inte det så närmar sig ju den stora shoppingdagen i London bara allt mer!

Här kommer i alla fall lite bilder från dagen som varit! Tog en liten powerwalk med det blev inte så mycket power eftersom att jag stannade var tredje sekund och tog kort.... (Bilden på mina skor var en "ojjaginsåginteensattjagtogkortbild", men jag lägger upp den ändå)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0