Nattuggla

Sitter bland kuddarna i min säng och tänkte lägga upp lite bilder från gårdagen då jag hade skolavslutning. Sommaravslutningarna är verkligen de finaste! Ångrar att jag inte tog några kort vid kyrka..
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi firade början av sommarlovet hemma hos Iris hoppandes på hennes studsmatta och sen en mysig kväll med killarna. 
Första bilden är på vad jag hade på mig på avslutningen. Jag var nog den enda som inte hade klätt upp mig särkilt mycket.... Alla andra hade fina sommarklänningar förrutom jag, haha! 
Näst sista bilden, den på Iris, tycker jag bara är så ljuvlig! Perfektion på en overklig nivå! Håller ni inte med?
 
13 juni, alltså första dagen på sommarlovet spenderade jag stora delar i sägen. Åt en lååång frukost på sängen medans jag lyssnade på regnet. Myysigt!  
Sen åkte jag in till stan, fick nya Hunters av pappa (mina andra har gått sönder för jag har dom på scouterna, det var därför).
Efter det mötte jag upp Iris. Vi åt lite god lunch och shoppade lite. Iris köpte de snyggaste jeansen i världshistorien, är så avundsjuk!! :( Men jag älskar henne ändå! 
Varma kramar, Siri 
 
 
 
 


Kommentarer
Malvina

nä men ååååh va fin du va! För mig va det tvärt om lol, jag va finklädd medans de andra var mindre finklädda haha!

2013-06-14 @ 08:56:29
URL: http://mallewaina.blogg.se
Tintin ❤

Gud vilka fina bilder Siri! ❤❤

2013-06-14 @ 09:23:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0