Lycka i kaoset

15 juni! Detta är dagen jag så länge väntat på!
Sitter på mitt och Jennys rum här hos värdfamiljen i Eastbourne. Vi har precis fått igång Wifit så vi kollar snapchat och instagram som galningar!
Resan hit har varit lite kaosartad för min del! Försvinnanden på flygplatsen, folk som missade tåg och virriga ledare för att bara nämna några saker.
Men nu är allt bara toppen, vi har världens bästa värdfamilj som tar hand om oss!

Det ända problemet är att jag har med mig för mycket grejer...! Vet inte hur jag ska få plats med allt jag köper sen men det tar vi om tre veckor! ;)
Har inte tagit några bilder så detta blir ett bildlöst inlägg. Vet inte om jag kommer kunna lägga upp bilder från kameran när jag är här, annars så blir det iphone bilder tills jag kommer hem igen!
Kramar Siri



Kommentarer
Per

Vad hände på flygplatsen? Var det några som var extra snabba?

2013-06-16 @ 11:33:22
Malvina

Åååhh du får berätta mer för mig hemma sen vad du gjort!
sv; Haha honeyy jaaa såklart jag kan hjälpa dig, vi får träffas när du kommer hem! :DD Kramsikramsi vi hörs!

2013-06-16 @ 17:41:48
URL: http://mallewaina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0