Drömmar om varmare vindar

Ligger nergrävd bland kuddarna på min säng och tittar på min fullpackade väska på golvet. Imorgon bär det av till Eastbourne! Kan inte fatta att tiden gått så fort!? Känns som om det var igår jag bestämde mig för att åka!
Självklart är jag pirrig över att åka, känns som om jag har hundra fjärilar fladdrandes i magen! Men mest av allt är jag lycklig! Jag vet att denna sommaren kommer att bli perfekt! Även om jag inte tillbringar den på en härlig medelhavsö som så många andra...

Bilden är på gårdagens frukostbricka. (Den ser likadan ut idag, bara att allt är uppätet nu)



Kommentarer
Anonym

Kan inte du berätta vad du fick för betyg? :)

2013-06-14 @ 22:39:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0