Snabba återblickar

Nu är jag äntligen hemma igen och har landat lite. Efter tjugoen långa, gråmulna men ändå mycket händelserika och roliga dagar så ligger jag nu hemma och funderar över vad som egentligen hände. 
Alla fina stunder, människor och platser har satt många tankar i snurr.
Men nu är jag äntligen hemma! Och ja jag längtade! Att veta att alla här hemma gick runt och blev solbrända i det fina vädret medan jag var fast i min regnjacka där ute i atlanten var inte kul.Trots att jag hade väldigt kul.
Tänkte visa lite bilder som jag tog där! Lite smått och gott från ett par fina stunder i England helt enkelt.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0