Whatever you do, do it good..

Ååh sheitans oxå!
Skulle redovisa en bok idag i skolan.. Vi har ett språk&kön projekt, så alla tjejer skulle  läsa en killbok, alla killar en tjejbok och sen skulle man redovisa den.. SJÄLV! Inför hela klassen! :/ Det var verkligen sjukt längesen vi redovisade något inför klassen själva! Man kan ju säga att jag fuckade up det lite... Jag blir verkligen sjuk nervös när jag ska redovisa eller typ säga någonting inför typ klassen.. Jag kan förbereda mig hur mycket som helst men ändå så blir det bara fel och jag blir helt nervös! 
Idag så kände jag typ att jag bara vill gå där ifrån! Hela min kropp bara skrek åt mig att jag skulle springa ut ur dörren och skita i den där jäkla redovisningen... Men istället så stod jag kvar där och skyndade igenom det jag skulle säga så att jag inte skulle behöva stå där så länge.. 
 
Annars då? Jo jag hade tänkt gå till gymmet men jag tror jag skippar det faktiskt. Egentligen så borde jag göra läxorna men det gå fan inte.. Alla håller på å tjafsar här hemma idag och beter sig som barnungar.. Jaja, får se vad jag gör. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0