Jan. 17, 2013

Halli hallå!
Hur är det?
Jag har haft det hyfsat bra i alla fall! Startade dagen med att se på en film om musikens historia.. Det var så tråkigt att jag inte ens kommer ihåg vad den handlade om.. Fattar inte hur folk kan tycka att historia är kul!? Visst,det är en förklaring till varför världen ser ut som den gör idag, but it's history ! Man kan inte ändra den eller göra nånting åt det som redan är gjort så varför gräva ner sig i det! Kan man inte typ bara byta ut skolämnet historia mot typ framtiden?

Ja, nu har jag sagt de! Tror ni förstår att jag inte är ett fan av historia!

Resten av dagen rullade på som vanligt typ! Gick om drömde i korridorerna om att det var sommar! Inga läxor, inga prov, ingen skola!
Efter skolan var det fotboll på gång! Fastän det typ hade snöat asmycket och planerna var helt vita!
Men det gick bra ändå! Lite kallt bara kanske!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0