Friday!

It's Friday everybody!
Så jäkla skönt!
Skulle egentligen gått till gymmet idag men jag gick på bio med pappa och Axel istället! Hade faktiskt vart skönt att gå till gymmet idag, men jaja. Det såg ändå ganska fullt ut när vi åkte förbi med bussen!
Vi såg i alla fall Berättelsen om Pi! Ååh jag tyckte den var sjukt bra! Det är inte någon sån film som jag brukar titta på men den här var verkligen bra! Och så himla fint gjord också! Gå och se den!

Asså gud! Jag blir typ asstressad över hur mycket jag behöver göra denna helgen.. Har flera redovisningar som ska vara klara nästa vecka, hyfsat mycket läxor och ett jäkla matteprov..! Sen har jag ju alla träningar och en gudstjänst att gå på också..
Fast imorgon ska jag göra något riktigt kul med Josse och Nora! Kommer bli så jäkla cooolt! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0