En lite flygtur bah!

Vill ni veta vad jag har gjort idag nurå? 
Jo, jag har varit ute och flygit lite med Josse och Nora! Så sjuukt häftigt asså! Vi åkte ända upp till smögen, och vi såg min mormor&morfars stuga haha!! Nora fick till och med styra! Det var skit kul och det var perfekt för det var väldigt fint väder! 
Efter det så gick vi hem till mig. Egentligen skulle jag och Josse beställa varsin ny bikini till Barcelona men det blev inte så.. Jag hittade ingen som var fin....och billig! Måste ju spara till England!! ;) hehe
Istället så kollade vi i kokböcker efter bra och goda kakrecept... Våran klass ska sälja fika i cafet på fredag så alla måste baka!
 
 
 
 
 
 
 
 
Vissa bilder blev inte så bra... Det fanns en lite lucka man kunde öppna och fota i men det var sjukt svårt att  ta en bra bild... Det blev lite bökigt. Kommer några till i nästa inlägg! Det krånglar lite här ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0