Always crazy

Tja tjaa! ;) haha, hur är läget?
Jag mår bra idag i alla fall! Skolan var okej idag oxå och när jag kom hem så tänkte jag att jag skulle plugga och se det sista avsnittet av Lykke.. Men sen så hade jag inte lust att kolla på paddan och datorn hade jag lämnat i skolan, så jag fick ringa pappa typ tusen gånger och fråga hur man gjorde med den där appel TV grejen.. Kände mig inte så smart just då, men sen fungerade det och det blev inte så mycket plugg ;) hehe!
Jaja, sen helt plötsligt så fick jag världens energikick och nästan studsade fram till gymmet! Hahaha tur att jag inte mötte någon på vägen dit!!

I want those shoes! No, I NEED those shoes!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0