Todays!

Guess what i've done todayy? Fixade min nya klocka! Är såå kär! Den är perfekt! Hehe tog faktiskt herr modellen för den andra såg så liten och fjuttig ut! ;) Efter det så åkte vi (ma famille) och åt brunch på Clarion post hotell!! Ååh det var riktigt gott! Amerikanska pannkakor mm och typ tusen efterrätter! :P hahah vi satt typ där i mer än två timmar eller något.
Sen åkte vi hem å jag bytte om till träningskläder direkt och fick ta BUSSEN till kviberg... Tog huuur lång tid som helst! Hade lika gärna kunnat gå, det hade gått fortare! ;) men väl där så var det lite segt.. Sträckte mig ju i torsdags så jag kunde inte vara med de sista 30min... Ska ju ha match imon oxå, får se hur det går... Jaja nu ska jag in i duschen och sen ska jag vänta tills jag blir hungrig åå typ ta å göra en macka eller något. (Kommer antagligen aldrig hända! Är fortfarande mätt)
Puss o kram!!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/9-1/3984645/images/2013/pic_510d5688ddf2b34e30ce03e6.jpg">https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3984645/images/2013/pic_510d5688ddf2b34e30ce03e6.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0