They call it valentine's day, I call it Thursday

Alla hjärtans dag idag dårå.. Märks inte, Hahah! Det har typ varit en vanlig dag här.. Vi åkte slalom fram till lunch och sen har vi kört längd!
Vi körde mest off pist idag iaf! (eller pissed off som jag råkade säga..) Mamma ramla och fick ont i foten så då kan vi andra åka lite hur som helst! ;)
Längdåkningen var hur seg som helst! Inga roliga backar eller någonting.. Men jag öste på ändå! Det kom ju en massa proffsåkare typ som började köra om mig och då blev jag förbannad! Så jag sprinta på där som en galning! Haha! Det slutade med att jag låg helt svettig i en snöhög vid mållinjen! ;)

Och justdeja! Glöm inte att gratta Hilma idag! Det är hennes födelsedag todayy! 15 jöö! Göööött!! :))



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0