Sunday!

Tjo broo! Ligger i soffan och är sjuukt trött!! Vad är klockan lixom... Tjugo i åtta...vafan e de här?? Har typ haft fullt upp hela helgen.. Jag gillar egentligen inte det! Jag hatar verkligen när jag har en massa tider att passa och folk att träffa å vara social med! Okej nu lät det nog lite fel! Jag hatar inte att vara med folk, bara att behöva bestämma massa tider och tänka på vad man säger å sånt! Det är lixom på helgen som man kan ligga i sägen hela dan och se på film, gå och träna när man vill och gå upp när man vill! Inga jäkla tider att passa!! ;)

Men idag då.. Först var det match kl.10.00 mot Landvetter. Aaa jag hade ju sträckt mig och de gick ju sådär.. Men jag var ju ändå inhoppare så jag spela inte hela ändå! Aja vi förlorade iaf och sen direkt efter det var det en timmes möte om vårt träningsläger i Barcelona..! Lite segt sådär efter match men jaja! Sen resten av dan har jag städat, kollat på X games och skrivit på Amerikanska revolutionen uppgift 2...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0