Plugg plugg plugg!!

Åh jag överlevde denna onsdagen också!!! UTAN MIN ÄLSKLING STINE!! :( How could you leave me?? Nää men hon är sjuk idag :(( så jag gick runt typ själv i skolan för att jag inte orkade springa efter Tintin, Ebba och Molly eller Karl och Iris.. Hehe måste sett helt forever alone ut.. ;)
Jaja, vi hade en läsförståelse idag på svenskan som var sjukt jobbig! Eller nja, inte så jätte faktiskt men Karl blev typ färdig på 25min, som vanligt ;), så man blev asstressad!! Och imon är det NOprov..som jag inte har pluggat på alls..
Gick till Hilma efter skolan för att hjälpa henne med Amerikanska revolutionen grejen!! Lärde mig typ ännu mer av att hjälpa henne, så nu är det bara att hoppas på att det går lika bra för henne som det gick för mig!!
Aja nu måste jag plugga no för jag vill till gymmet ikväll oxå!! :))
Pusspuss!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0