zzZ..

Finns det något bättre än sovmornar? Jag tror inte det faktiskt! Det är så himla perfekt!
Jag har i alla fall min första riktiga sovmorgon denna terminen imorgon!! :D Är typ överlycklig!
Det är ju Lucia imorgon och då fick man välja mellan att vara i skolan klockan åtta och titta på trefems luciatåg som tar typ max tio minuter, eller att ha sovmorgon till halv tio!
Det var inget svårt val precis, även om det är väldigt mysigt med Luciatåg!

Jaja, vi fick köpt lite julklappar idag faktiskt! Mest till mamma då, hon hade lättast önskelista! Haha, ett pennfack liksom! :)
Vi skulle egentligen fixat nya inomhusskor till cupen i helgen också men dom fanns inte i min storlek... :( Jag är så himla jobbig när jag ska köpa något också! Finns inte de jag siktat in mig på så kan jag inte tänka mig att köpa ett annat alternativ eller ett par liknande.. Det måste vara dom jag vill ha, annars går jag hellre utan ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0