Today

Gjorde småkakor idag på hemkunskapen! Hahah, man kan ju säga att vissas blev lite bättre än andras.. Men det var bara charmigt tycker jag! Det är lite tråkigt när allt är så perfekt juu!
Sen så lekte vi lekar på idrotten idag också.. Och man kan ju säga att det gick sådär! Alla bara skrek på varandra och hela klassen var typ i krig! Det är sjukt vad man kan bete sig konstigt när man är så tävlingsinriktad! Har aldrig sett vår klass såhär! :/

Men nu sitter jag hemma vid köksbordet och borde egentligen göra läxan.. Meeeen jag orkar inte! Sitter istället och sneglar på tv:n! Hehe, Axel kollar typ på musikhjälpen.. Inte jätte jätte roligt kanske men det är ju roligare än läxor!

Jag kan inte bestämma mig om jag ska gå på träningen eller mötet idag!!? (Dom har flyttat träningen till samma tid som mötet...) Egentligen vill jag inte gå på något av det.. Jag skulle hellre gå ut och ta en långpromenad!
Jag har mått så himla dåligt hela dagen(eller nja, jag har inte mått bra på jättelänge), jag skulle verkligen behöva gå ut och bara rensa huvudet ett tag!
Puss&kram!


https://cdn3.cdnme.se/cdn/9-1/3984645/images/2012/pic_50c75828ddf2b36ab800029b.jpg" class="image">

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/3984645/images/2012/pic_50c75832ddf2b36a940002ae.jpg" class="image">



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0