This was not supposed to happend, but it did anyway..

Som sagt, nätet där uppe var lika segt som.... Nää förresten, det var inte segt, det fungerar inte alls! (Iallafall inte för mig..) Så det var lite svårt att uppdatera.. 
Men jag tog lite kort som ni kan får se. Men ni får nöja er med IPhone bilder för jag fick inte ta med kamern... Och det var ingen annan som hade med sig heller :(
Men det var trevligt ändååå! Behövde tyvärr åka hem igår kväll bara... :( Har nämligen spelat cup hela förmiddagen! Haha, men det var ganska skönt faktiskt! Jag hade en sån sjuuk huvudvärk hela dagen efter allt julbak och grejor.. :( Och jag slapp ju städa! ;) Hahah 
Men nu sitter jag istället med flera stora blåmärken på både benen och armarna, och ett par fula skrubbsår på knäna.. Det gör ont att spela inomhuscup.. 
 
Enjoy the bildkvalite!                              
                                                                                                      
 
 
 
 
 
 
 
You can laugh all you want, okey?
 
 
 


Kommentarer
johanna

hahahah aass sött bild på mig....

Svar: Yes <3
None None

2012-12-10 @ 21:27:09


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0