Sweet dreams!

Heej...
Jag tror inte jag orkar skriva så mycket ikväll... Mår skit! Vill typ bara gå och lägga mig och vakna upp som nån annan..
Nää nu ska jag inte säga så, men jag orkar inte.
Och bara så att ni vet, dom där små bilderna <-----där borta, jag ska fixa till dom lite bättre nån dag! Jag behövde bara testa om det fungerade! ;)
Nu ska jag nog lägga mig snart.. Har ett prov och ett läxförhör imorgon och jag har inte pluggat på något av dom.. Men jag behöver verkligen sova lite!
Det ska bli så skööönt med jullov snart! Bara tretton dagar kvar ju!
Åååh justdeja! I helgen ska jag ju på läger...! Har inte packat ett skit.. :S Asså alla mina helger fram till nyårs afton är typ fullbokade! :( I hate it! Har ju inte tid för någonting annat än det som står i kalendern..

Godnatt på er! Nu drar jag mig till sägen :) Sov så gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0