Stay alive

Sitter hemma nu! Har precis kommit från möte!
Myspys var det, vi sydde filtar och smaskade på goda lussebullar som Sara hade bakat! :) Mycket trevligt!

Innan det så var jag på fotbollsträning! Fys var det på schemat idag! Jobbigt, men ändå ganska kul! Vi var inne idag också eftersom att det ligger typ två decimeter snö på planerna och dom har inte hunnit salta dom än..!
Men guuuud asså! Vilken träningsvärk jag kommer ha i mina armar imorgon! Först redskapsgymnastik på idrotten där jag hängde i massa ringar och sånt. Och sen en svettig fysträning som ganska jobbig kan man ju säga! Kräla på golvet och grejer.. :)

Nu måste jag ta en ordentlig dusch och sen ska jag lääääsa!
I know i've said it before but you'll have to read the hungergames series! It's amazing! :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0