Snow white

Haha, guuuud! Jag blir så himla sötsugen när jag kommer hem från skolan. det är sjuukt! Och det hjälper inte precis med att det står burkar fulla med pepparkakor och bullar överallt..! Haha Men asså jag kan inte sluta tänka på hur mysigt det är överallt nu! Jag älskar verkligen vintern! Den är ju den absolut mysigaste årstiden ever! Och jag vet, jag vet, jag tjatar om det hela tiden men så är det bara! Sen så har den ju många fördelar också! Man har till exempel väldigt bra anledningar till att stanna inne och kolla på film hela dagarna. Och äta pepparkakor!! ;) så alla ni som hatar vintern och klagar över att det är kallt ute, STANNA INNE OCH SE PÅ FILM! :D Men nu ska jag i alla fall snart till vårdcentralen.. Ska vaccinera maaaj.. Ses sen! Puss
 
 
 


Kommentarer

Grymt fina bilder!! ❤❤

Svar: <3
None None

2012-12-03 @ 19:40:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0