Sick and tired

Den här dagen började ju bra... Ligger hemma med Axel och är sjuk nu. :( Var kanske inte så smart att gå till skola när det känns som om någon har tryckt in ett moln i huvudet på en och man mår illa! Jaja, nu är jag i alla fall hemma igen! Axel och jag ligger inne på hans rum och myser! Maria (vår städerska) är här och städar, så Axel tog upp en burk med pepparkakor till honom och en kanna te till mig. Snart är det filmtime men först måste jag byta om till mjukiskläder!
Haha, köpta peppearkakor, we know! men det är bara för att dom hemmagjorda inte ska ta slut ;)
 
 
 


Kommentarer
Malvina

hahah snygga bilder
sv; visste inte vart jag skulle svara, men svarar häär då! :) Asså i början när jag hade bloggen (har typ alltid haft samma grund) så hade jag en helt färdig gratis-design och har sen dess bara förbättrat och ändrat massa hit och dit på den. Längesen jag höll på med den sist så kommer inte ihåg så mycket haha! Men liksom om du t.ex. vill ha att allt ligger under headern som du säger så är det jätteenkelt att googla på det bara! du måste ju iaf göra en bred header och sen leta upp någonstans där dom beskriver hur du lägger allt nedanför den :) haha fan va långt detta blev.. Asså eller så bara kopierar vi min design och lägger samma på din blogg någongång vi träffas! :D kraaam

Svar: Hahaha :) sööt! Det sista låter bäst! hahaha, får typ ont i huvudet av att redigera stilmallen och kodmallen! Men vi måste ses på jullovet! jag är sjuk nu men annars hade vi ju kunnat göra något denna helgen ;) <3
Sirii

2012-12-14 @ 20:43:30
URL: http://mallewaina.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0