Party people!

Hej hej, förlåt för dålig uppdatering! Men jag har faktiskt haft fullt upp!
Först var det Max med Iris och Maria.. Det var kul i början men sen blev det jäkligt långtråkigt! Det ända vi gjorde var att blåsa upp ballonger och gå runt i en tigerdräkt.. Men vi fick gratis mat! Det är ett plus! Fast tanken av att behöva gå tillbaka dit är kanske inte den roligaste..
Efter det sprang jag och Iris iväg till stan! Vi behövde köpa lite grejer, bland annat min nya jacka!!!! Gaash i'm soo in love!
Och Iris den sötnosen gav mig en mössa! Om du läser detta så får du påminna mig om att jag ska bjuda dig på en fika, om jag nu glömmer det ;)
Efter det så vare då dags för klassfest! Så jag fick ju skynda mig hem och dusch för hela jag luktade som en flottig hamburgare, haha!
Nu står jag i alla fall i Adams källare, helt proppad på skummtomtar och popcorn!
Lite osocialt kanske men jag har faktiskt suttit med på sanning och kånka i typ en evighet! Hehe, det var intressant.. Men jag kommer inte avslöja några hemligheter för er..

Är så himla bitter! Köpte ett par nya tights idag också, och det första jag gör när jag sätter på mig dom är att riva sönder dom...

Men vi hörs! Nu måste jag vara lite social! Puss&kram!

Ps. Fulaste bilderna på mig i tigerdräkt.. Men jag bjuder på det!
Iris! Hoppas du inte blir sur, du är jättesöt!

 

 

 

 



Kommentarer
Iris

Omg siriiiii vi måste fiiiikaa!!!! 😘😘😍❤🐷:)

Svar: Jaaa! :D <3
None None

2012-12-02 @ 11:05:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0