On top of my wishlist!

Okey, i'll have to admit it!
I'M IN LOVE...!
With this gorgeous watch! It's perfect!

Men det är så sjuuukt svårt att bestämma sig vilken man vill ha! Ska man ha svart, brunt eller färgat band? Guldigt eller silvrigt ur? Gaash..
Men jag tror att jag ska köpa/ önska mig den svarta med guldigt ur! Har velat fram och tillbaka mellan den svarta och den bruna, men om jag ångrar mig kan jag ju bara köpa till ett extra band! ;)
(Hade kunnat ge er minst hundra bilder på dom här klockorna men nu får ni bara sjuuu)

It was love at first sight!



Kommentarer
Iris

Åhh, gud va fiin, köp både svart och brun! <3

Svar: Tror att jag ska det! <3
None None

2012-12-11 @ 18:13:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0