Oj

Hej på er!
Som ni förhoppningsvis har märkt så har jag inte bloggat dom senaste dagarna. Har haft fullt upp.. Hehe

Så vad har jag gjort då?
Joo, i torsdags så var jag och Axel hemma och gjorde massa julgodis medans vi väntade på att våra betyg skulle komma!
Och i fredags så var jag på stan och fika med sötisen! Det var typ hundra år sedan vi sågs och gjorde något så det var mysigt!
Och idag dåe..
Imorse när jag vaknade så hade jag faktiskt tänkt att gå ut och springa faktiskt, men så blev det inte.. Så fort som jag såg att det snöade ute så försvann all motivation! Det blev att jag stannade kvar i sängen och kollade på film, haha! :) Men jag gick ändå till gymmet sen faktiskt! Fast det var mest för att vi skulle på julbord idag också!

I hope you loooove my great iphone pictures cause they're all i have.... ;)

Trackback
RSS 2.0