Kan Dee Shop

Ååh va härligt! Gick upp klockan åtta imorse för att kunna hinna med att gå på en gudstjänst innan jag skulle in till Max.. Fick lite panik för gudstjänsten var längre än den brukar och när den var slut så hade jag en kvart på mig att ta mig in till Ullevi.. Så jag kastade mig på första bästa buss mot stan. Men när jag bara var två hållplatser ifrån så ringde Iris och sa att jag inte behövde komma in... Dom var redan tre där! 
Min första tanke var shit va skönt, men sen när jag gått av bussen och stod och väntade på nästa buss tillbaka så var det inte lika skönt längre... You know it's freezing outside! jag höll på att frysa fingrarna av mig fast än jag hade vantar.. Så jag tänkte att jag skulle gå in på pressbyrån och köpa mig en varm kaffe att värma fingrarna på, meeeen jag hade inga pengar på mitt kort! :O Mamma måste ha glömt föra över pengarna för jackan jag köpte igår!! 
 
Gillar ni mina "jaja" som jag skriver hela tiden? (inte i detta inlägget då, men i andra) I så fall kommer ett till ;) 
Jaja, nu när det snart är ju så sitter man ju nästan alltid och kollar runt på grejer som man kan önska sig i julklapp! Eller jag gör det i alla fall! Så jag tänkte tipsa er om en av mina favorit sidor som har en massa fint! Har inte beställt något därifrån än men förhoppnigsvis har jag det efter jul! :D 
 
 
 
 
 
Kan Dee Shop heter den! 
Sjuuukt fina grejor asså! Framförallt deras tygpåsar! :))
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0