Första december!!

Gaash, det är första december! :D Älskar denna känslan, jag kan verkligen inte slutat le! Är så himla glad, nu är det bara 24 dagar kvar till julafton! Det kanske låter konstigt men det är inte julafton som jag har längtat mest efter. Det är själva stämningen som blir i början av vintern! Jag verkligen älskar att sitta inne i soffan under en filt med massor av ljus tända och titta ut genom fönstret och se ett tjockt täcke av snö överallt! Då är verkligen mysfaktorn på topp! Men nu sitter jag i alla fall i soffan, pappa har tyvärr filten och det ligger bara ett tunt täcke av frost ute. Men Axel har öppnat första luckan på jul kalendern och då vet man att dom där mysiga dagarna inte är långt borta! Snart ska jag ta mig ner till Max.. Det ska faktiskt bli ganska kul ändå, jag ska stå med Iris och nån till så vi får det säkert mycket roligt! När vi är färdiga på Max så måste jag bara in till Zara en snabbis och prova denna sjukt snygga jacka som kanske blir en favorit i garderoben! Sen får jag skynda mig hem, ta en dusch och dra upp till Stine! Vi ska vara lite innan vi ska gå till Adams fest.. Haha! Det blir säkert jättekul!
Vi hörs sen! Puss och hej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0